loading...
ارزانترین فروشگاه اینترنتی
فروش ویژه مينی كولر روميزی USB
فروش ویژه مينی كولر روميزی USB 



مينی كولر روميزی USB، قابلیت خنک کردن با استفاده از محفظه مخصوص آب. دارای 2 دریچه باد خروجی قابل تنظیم به زوایای مختلف ...
مینی کولر یو اس بی، قابلیت خنک کردن با استفاده از محفظه مخصوص آب را داراست. محصولی فوق العاده برای کارکردن شما در روزهای گرم تابستانی میباشد.
قابل حمل بوده دارای وزن کم، سبک و قابل جا به جایی بوده که شما در هر مکانی با استفاده از برق، باطری، یا حتی شارژر پاوربانک، میتوانید آن را روشن نموده و از آن استفاده نمایید. دارای خروجی باد فوق العاده از نوع دو دریچه می باشد که دریچه های خروج باد آن، به صورت جداگانه، قابل تنظیم بوده و میتوان جهت باد هریک از آنها را مشخص نمود.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان

بزن لایکو بازدید : 1058 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)



فال روزانه متولدین فروردین
امروز روز مثبتی پر از انگیزه های تفریحی برای شماست. شما دوست دارید تفریح کنید و خوش بگذرانید. زمان ورزش کردن، بازی با کودکان، هنر و سینما است و همه اینها برایتان جالب است. امور عشقی پنهانی را برایتان پیش بینی می کنیم.

پیش بینی روابط شما: انرژی امروز احساسات غیرمنتظره ای در درون شما ایجاد می کند. این شما را از مسیر خارج نمی کند و به شما کمک می کند که متوجه شوید از یک رابطه خاص چه می خواهید. در تصمیم گیری عجله نکنید، شاید از آنچه می خواهید مطمئن نباشید و شاید چیزی بگویید که بعداً از گفتن آن پشیمان شوید.

پیش بینی شغل شما: ایده جالبی که امروز صبح به ذهنتان خطور کرده بود، شاید تا عصر جواب ندهد و آبکی به نظر برسد. بجای تشکیک، تغییر یا دست کم گرفتن این ایده، به حس ششم خود اعتماد کنید.
فال روزانه متولدین فروردین
امروز روز مثبتی پر از انگیزه های تفریحی برای شماست. شما دوست دارید تفریح کنید و خوش بگذرانید. زمان ورزش کردن، بازی با کودکان، هنر و سینما است و همه اینها برایتان جالب است. امور عشقی پنهانی را برایتان پیش بینی می کنیم.

پیش بینی روابط شما: انرژی امروز احساسات غیرمنتظره ای در درون شما ایجاد می کند. این شما را از مسیر خارج نمی کند و به شما کمک می کند که متوجه شوید از یک رابطه خاص چه می خواهید. در تصمیم گیری عجله نکنید، شاید از آنچه می خواهید مطمئن نباشید و شاید چیزی بگویید که بعداً از گفتن آن پشیمان شوید.

پیش بینی شغل شما: ایده جالبی که امروز صبح به ذهنتان خطور کرده بود، شاید تا عصر جواب ندهد و آبکی به نظر برسد. بجای تشکیک، تغییر یا دست کم گرفتن این ایده، به حس ششم خود اعتماد کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت
زمان اجتماعی شدن برای شماست و به همین دلیل است که می خواهید در منزل استراحت کنید. دوست دارید نفس راحتی بکشید و لم بدهید. صحبت با دوستان و نزدیکان به خصوص مادر برایتان اهمیت می یابد. تا می توانید آسایش پیشه کنید.

پیش بینی روابط شما: با آنکه احساسات گاهی ممکن است کاملاً به نفع شریک عشقی فعلی شما باشند، ولی ناگهان حس می کنید که سردتر شده اید و امروز زمان آن نباشد که نقشه های قطعی بکشید. باید در روابط خود واقعی و صادقانه عمل کنید.

پیش بینی شغل شما: امروز ممکن است گل به خودی بزنید. مراقب باشید که به چه کسی چه می گویید. شاید حرفی که امروز می زنید بعدها علیه تان استفاده شود. شاید دیگران برای بدست آوردن آنچه می خواهند رنگ عوض کنند.


فال روزانه متولدین خرداد

امروز روز گپ و گفتگو و روز شلوغی است. صحبت با دیگران به شما جان می دهد زیرا احساس می کنید باید چیزی بگویید و کسی را روشن کنید. سفرهای کوتاه برایتان جالب است. بسیاری از شما از خواندن و نوشتن لذت می برید. روز پرمشغله و سرگرم کننده ای است.

پیش بینی روابط شما: امروز ناگهان در مورد رابطه خود متوجه موضوع جدیدی می شوید. شاید از خودتان بپرسید که یکی از شما دو نفر مسئول ناراحتی های اخیر است. با کشف امروز می توانید دقیقاً ببینید که منشأ مشکلتان چیست و برای حل آن چه باید بکنید.

پیش بینی شغل شما: امروز افکار و اعمال خود را یک قدم جلوتر ببرید. وقتی که با کمی تلاش بیشتر جا برای موفقیت و یک پله جلوتر رفتن هست، نباید به اندک قانع و راضی شوید. به یاد داشته باشید که موفقیت با تلاش بدست می آید.


فال روزانه متولدین تیر

تمرکز و دقت شما روی پول و وجه نقد و درآمدهاست. شما رویای ایده های پولساز را می بینید. نسبت به چیزی احساس دلبستگی می کنید. به همین دلیل بهتر است آنچه دارید را حفظ کنید.

پیش بینی روابط شما: سعی نکنید از واقعیت فرار کنید، این به میزان زیادی به شما کمک می کند که متوجه شوید در کجا ایستاده اید. امروز بعضی از جنبه های رابطه شما باعث می شوند که نتوانید آزادانه و آنطور که دوست دارید خودتان را نشان دهید.

پیش بینی شغل شما: شما امروز در موقعیت مطلوبی هستید که تغییرات عمده ای انجام دهید. وقتی یک قدم عقب می روید و از بیرون به ماجرا نگاه می کنید، معلوم می شود که فرصت هایی بیشتر از آنچه فکر می کردید دارید. چیزی که دیروز غیرممکن بود امروز کاملاً ممکن می شود.


فال روزانه متولدین مرداد

شما از تفریح و سرگرمی و دنیای شو و نمایش خوشتان می آید. امروز بیش از همیشه احساساتی هستید. همچنین برای بسیاری از بازیگران و افراد دنیای سینما روزی پر احساس است.

پیش بینی روابط شما: امروز چند رویداد غیرقابل پیش بینی بر رابطه فعلی شما تأثیر می گذارند و متوجه می شوید که نقاط ضعف شما کدامند. خبر خوب این است که با رک صحبت کردن با هم می توانید به سطح بالاتر و بهتری از درک واقعی برسید. با هم مهربان باشید.

پیش بینی شغل شما: روز خود را با اشتیاق و انرژی وصف ناپذیری شروع می کنید. ولی متوجه می شوید که این اشتیاق زود می میرد و تا پایان روز، شما خسته می شوید و به زور خودتان را به خانه می رسانید. بجای زیاده روی، به کارتان سرعت ثابتی ببخشید.


فال روزانه متولدین شهریور

امروز تنها یا در پشت پرده کار کنید زیرا به محیط ساکت نیاز دارید. در حال حاضر شما درگیر کار با شرکا و دوستان نزدیک هستید. البته این خوب است ولی گاهی نه زیاد. متولدین شهریور گاهی از دیگران عصبانی می شوند و گاهی شرکای قبلی را دوباره به دنیای خود می آورند.

پیش بینی روابط شما: چون دوست دارید که طبق برنامه قابل پیش بینی و نرمالی حرکت کنید، شاید از آشفتگی اوضاع زنگ هشدار در ذهنتان به صدا دربیاید. امروز در رابطه نزدیک بین شما توفانی ایجاد می شود. آماده دیوانه شدن باشید!

پیش بینی شغل شما: خوش شانسی از سوی افراد و مکان های غیرمنتظره می آید. یعنی هرچه نظم کمتری داشته باشید، احتمال اینکه به فرصتی برخورد کنید که منتظرش بودید بیشتر است. نگرشی بی اعتنا اتخاذ کنید تا موفق شوید.


فال روزانه متولدین مهر

در حالت کاری خود ادامه دهید زیرا به نظم بیشتری نیاز دارید. ولی امروز صحبت با دوستان و آشنایان خانم به خصوص در محیط های جمعی، اهمیت می یابد. این فرد شاید بر اهداف آینده شما تأثیرگذار باشد. ذهنتان را باز نگه دارید.

پیش بینی روابط شما: امروز تنها چیزی که نیاز دارید این است که در رابطه خاصی، شاهراهی واقعی بیابید. شما نسبت به جریان ایده ها و افکار روشنفکرانه پذیرا هستید و فرد مورد علاقه خود را از دیدگاه جدید و کاملاً متفاوتی می بینید.

پیش بینی شغل شما: اگر قرار باشد امروز تصمیم مهمی بگیرید یا تماس مهمی برقرار کنید، صبح بهترین وقت برای این کار است. بعداز ظهر ها ایجاد انگیزه در خود و دیگران سخت می شود. امروز دوست دارید زودتر به خانه بروید.


فال روزانه متولدین آبان

شما انسان هستید که به حریم خصوصی خود اهمیت فوق العاده ای می دهید. ولی امروز جزئیاتی از زندگی شما رو می شود، به خصوص در چشم رئیس، والدین یا معلمین. دعوا در آسانسور دیگر کلاسیک شده است. گاردتان را حفظ کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز درباره رابطه خاصی که در آن هستید احساسات مختلف و آمیخته ای دارید. باید مقداری زمان بگذارید و در مورد چیزی که واقعاً می خواهید فکر کنید. شما خیلی درگیر احساساتتان می شوید که این نمی گذارد دیدگاه مستقلی داشته باشید و همه چیز را واضح ببینید.

پیش بینی شغل شما: امروز به علت افکار و نظام باورهایی که دارید، احساس تنهایی می کنید. واقعیت این است که بیشتر این حس تنهایی فقط به دلیل سیستم ذهنی شماست. بیشتر از آنچه فکر می کنید دیگران با شما موافقند. سفره دلتان را باز کنید تا ببینید که این قضیه درست است.


فال روزانه متولدین آذر

امروز کار متفاوتی انجام می دهید زیرا تمایل به کمی ماجراجویی و هیجان دارید. اگر می توانید سفر کنید زیرا تغییر منظره برایتان خوب است. جایی بروید که قبلاً نرفته بودید. رستوران محلی تازه ای را امتحان کنید. با افرادی با فرهنگ های مختلف حرف بزنید.

پیش بینی روابط شما: امروز فرصت انجام کار هیجان انگیزی را به همراه شریک زندگی تان دارید یا شاید با افراد جدید و متفاوتی آشنا شوید که بتوانند در زندگی تان تغییر ایجاد کنند. هر کاری بکنید، امروز روز استراحت و چسبیدن به روال عادی روزانه است. خلاقیت و ماجراجویی را فراموش نکنید.

پیش بینی شغل شما: اعتماد به نفسی که در آغاز روز داشتید شاید آنقدر که انتظار داشتید ادامه نیابد. نگران نباشید. لازم نیست همیشه 100 درصد باشید. گاهی به پشت صحنه بروید و باتری های خود را شارژ کنید.

فال روزانه متولدین دی
شاید بخواهید جزئیات و ریزه کاری های امور رهن، وام، مالیات، بدهی، میراث و بیمه را تمام کنید. این کارها از حوصله خارجند ولی باید انجام شوند. بعداً از اینکه آنها را انجام داده اید خوشحال خواهید بود.

پیش بینی روابط شما: گاهی باید رویداد غیرعادی و عجیبی رخ دهد تا ما را دگرگون کند. امروز از آن روزهای عجیب است. با این فرصت غیرمنتظره شما در رابطه خود پتانسیلی می بینید که قبلاً آن را پیش بینی نمی کردید. حالا می فهمید که چرا با هم هستید و با هم به کجاها می توانید برسید.

پیش بینی شغل شما: رویهم رفته امروز روزی قوی برای شما نیست. متأسفانه شاید راه دیگری نباشد. حتی بهترین و مطمئن ترین برنامه های شما نتیجه معکوس می دهند. به خودتان سخت نگیرید. همه چیز درست می شود.

فال روزانه متولدین بهمن
شرکا یا دوستان نزدیک امروز خیلی در چشم هستند. به همین دلیل شما باید بیشتر مدارا کنید و انعطاف پذیرتر باشید و آماده همه جور اتفاقی باشید.

پیش بینی روابط شما: امروز فرصت آن را می یابید تا آن رابطه خاص را از دید و زاویه دیگری ببینید. از آنجائیکه شما معمولاً در این کار ماهر هستید، برداشت های شما امروز به سطوح بالاتری می رسند. حتی با آنکه می دانید با هم چه چیزهایی بدست آورده اید، با این دیدگاه جدید، متوجه می شوید که رابطه شما بعدی جادویی دارد.

پیش بینی شغل شما: درست وقتی که به نظر می رسد یک مشکل برطرف شده است، مشکل دیگری پیش می آید. کارهای امروز برایتان تبدیل به چالش می شوند و گویی پایانی ندارند. در مقابل وسوسه تسلیم شدن مقاومت کنید. اگر واقعاً سعی کنید موفق می شوید.


فال روزانه متولدین اسفند

هر کاری در توان دارید انجام دهید تا نظم بیشتری به کارهایتان بدهید و در صدر قرار بگیرید. در حمام یا آشپزخانه از شر 5 چیز خلاص شوید. به این مکان ها نظم دهید. هر روز این کار را بکنید.

پیش بینی روابط شما: اگر عزیزترین شما امروز کمی آشفته و پریشان شده و نمی داند که چه می خواهد نگران نشوید. او باید کمی تنها باشد و این بدان معنا نیست که رابطه شما در حال متلاشی شدن است. اگر هر دو طرف برای خودشان هم زمان بگذارند در مورد رابطه دونفره قدردانی بیشتری خواهند داشت.

پیش بینی شغل شما: مخالفتی که با آن مواجه شد اخیراً امتیازهای زیادی برایتان آورده است و امروز روز تلافی کردن با اعتماد به نفس است. موج عظیمی از حمایت به سمت شما می آید و زمینه را برای موفقیت شما فراهم می کند. همه چیز به نفع شماست.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • جمعه 21 تير 1398
  • جمعه 14 تير 1398
  • شنبه 06 خرداد 1396
  • پنجشنبه 28 آبان 1394
  • يکشنبه 24 آبان 1394
  • چهارشنبه 20 آبان 1394
  • يکشنبه 17 آبان 1394
  • چهارشنبه 13 آبان 1394
  • شنبه 10 آبان 1393
  • جمعه 09 آبان 1393
  • پنجشنبه 08 آبان 1393
  • سه شنبه 06 آبان 1393
  • دوشنبه 05 آبان 1393
  • يکشنبه 04 آبان 1393
  • شنبه 03 آبان 1393
  • جمعه 02 آبان 1393
  • پنجشنبه 01 آبان 1393
  • چهارشنبه 30 مهر 1393
  • سه شنبه 29 مهر 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • يکشنبه 27 مهر 1393
  • چهارشنبه 23 مهر 1393
  • سه شنبه 22 مهر 1393
  • دوشنبه 14 مهر 1393
  • يکشنبه 13 مهر 1393
  • شنبه 12 مهر 1393
  • جمعه 11 مهر 1393
  • جمعه 28 شهريور 1393
  • سه شنبه 25 شهريور 1393
  • چهارشنبه 12 شهريور 1393
  • سه شنبه 11 شهريور 1393
  • يکشنبه 09 شهريور 1393
  • جمعه 07 شهريور 1393
  • پنجشنبه 06 شهريور 1393
  • چهارشنبه 05 شهريور 1393
  • سه شنبه 04 شهريور 1393
  • يکشنبه 02 شهريور 1393
  • شنبه 01 شهريور 1393
  • جمعه 31 مرداد 1393
  • چهارشنبه 29 مرداد 1393
  • سه شنبه 28 مرداد 1393
  • دوشنبه 27 مرداد 1393
  • شنبه 25 مرداد 1393
  • دوشنبه 06 مرداد 1393
  • جمعه 27 تير 1393
  • پنجشنبه 26 تير 1393
  • جمعه 16 خرداد 1393
  • پنجشنبه 15 خرداد 1393
  • دوشنبه 22 ارديبهشت 1393
  • يکشنبه 21 ارديبهشت 1393
  • پنجشنبه 21 فروردين 1393
  • چهارشنبه 21 اسفند 1392
  • سه شنبه 20 اسفند 1392
  • دوشنبه 19 اسفند 1392
  • جمعه 16 اسفند 1392
  • دوشنبه 12 اسفند 1392
  • چهارشنبه 07 اسفند 1392
  • سه شنبه 06 اسفند 1392
  • دوشنبه 05 اسفند 1392
  • يکشنبه 04 اسفند 1392
  • شنبه 03 اسفند 1392
  • جمعه 02 اسفند 1392
  • پنجشنبه 01 اسفند 1392
  • چهارشنبه 30 بهمن 1392
  • سه شنبه 29 بهمن 1392
  • دوشنبه 28 بهمن 1392
  • يکشنبه 27 بهمن 1392
  • شنبه 26 بهمن 1392
  • جمعه 25 بهمن 1392
  • پنجشنبه 24 بهمن 1392
  • چهارشنبه 23 بهمن 1392
  • سه شنبه 22 بهمن 1392
  • دوشنبه 21 بهمن 1392
  • شنبه 19 بهمن 1392
  • جمعه 18 بهمن 1392
  • چهارشنبه 16 بهمن 1392
  • جمعه 27 دی 1392
  • پنجشنبه 26 دی 1392
  • شنبه 21 دی 1392
  • پنجشنبه 19 دی 1392
  • چهارشنبه 18 دی 1392
  • چهارشنبه 04 دی 1392
  • سه شنبه 03 دی 1392
  • دوشنبه 02 دی 1392
  • شنبه 30 آذر 1392
  • دوشنبه 25 آذر 1392
  • يکشنبه 24 آذر 1392
  • جمعه 22 آذر 1392
  • پنجشنبه 21 آذر 1392
  • چهارشنبه 20 آذر 1392
  • سه شنبه 19 آذر 1392
  • دوشنبه 18 آذر 1392
  • يکشنبه 17 آذر 1392
  • شنبه 16 آذر 1392
  • جمعه 15 آذر 1392
  • پنجشنبه 14 آذر 1392
  • چهارشنبه 13 آذر 1392
  • سه شنبه 12 آذر 1392
  • دوشنبه 11 آذر 1392
  • يکشنبه 10 آذر 1392
  • شنبه 09 آذر 1392
  • جمعه 08 آذر 1392
  • پنجشنبه 07 آذر 1392
  • چهارشنبه 06 آذر 1392
  • سه شنبه 05 آذر 1392
  • دوشنبه 04 آذر 1392
  • يکشنبه 03 آذر 1392
  • شنبه 02 آذر 1392
  • جمعه 01 آذر 1392
  • پنجشنبه 30 آبان 1392
  • چهارشنبه 29 آبان 1392
  • سه شنبه 28 آبان 1392
  • دوشنبه 27 آبان 1392
  • يکشنبه 26 آبان 1392
  • شنبه 25 آبان 1392
  • جمعه 24 آبان 1392
  • پنجشنبه 23 آبان 1392
  • چهارشنبه 22 آبان 1392
  • جمعه 10 آبان 1392
  • سه شنبه 19 شهريور 1392
  • سه شنبه 12 شهريور 1392
  • چهارشنبه 06 شهريور 1392
  • يکشنبه 03 شهريور 1392
  • دوشنبه 24 تير 1392
  • يکشنبه 23 تير 1392
  • شنبه 22 تير 1392
  • جمعه 21 تير 1392
  • پنجشنبه 20 تير 1392
  • چهارشنبه 19 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • پنجشنبه 13 تير 1392
  • سه شنبه 28 خرداد 1392
  • جمعه 27 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 06 فروردين 1392
  • پنجشنبه 24 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • جمعه 18 اسفند 1391
  • شنبه 12 اسفند 1391
  • جمعه 11 اسفند 1391
  • يکشنبه 06 اسفند 1391
  • شنبه 05 اسفند 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 13 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 05 شهريور 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 09 مرداد 1391
  • يکشنبه 08 مرداد 1391
  • شنبه 07 مرداد 1391
  • جمعه 06 مرداد 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • چهارشنبه 04 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • پنجشنبه 22 تير 1391
  • چهارشنبه 21 تير 1391
  • دوشنبه 19 تير 1391
  • پنجشنبه 15 تير 1391
  • سه شنبه 13 تير 1391
  • دوشنبه 14 فروردين 1391
  • چهارشنبه 01 فروردين 1385
  • نظرسنجی
    کدام بخش را بیشتر می پسندید؟
    تخفیفان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1105
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 340
  • بازدید ماه : 4,906
  • بازدید سال : 78,755
  • بازدید کلی : 2,937,251
  • کدهای اختصاصی

    تصویر ثابت

    × بستن تبلیغات
    تبلیغات